Auktoriserat bemanningsföretag

BEMANNING OCH INTERIM INOM HR, LÖN OCH EKONOMI

Bemanna med rätt kompetens

Vi på Serveoffice jobbar med bemanning och interim inom ekonomi, HR och lön i främst Stockholmsområdet. Under våra 30 år har vi byggt upp ett stort nätverk och mycket kunskap för att hitta din verksamhets nästa medarbetare!

Garanti

För oss är det en självklarhet att ni ska vara nöjda med våra tjänster. Ni ska kunna lämna rekryteringsprocessen till oss och vara trygga i att vi gör ett riktigt bra arbete och hittar rätt personer. Om det visar att en rekryterad kandidat inte är lämpad för positionen på grund av brister hos Serveoffice kommer en ny, kostnadsfri rekryteringsprocess påbörjas.

Vilket område är du intresserad av?

Mårten Melissa

Ställ dina frågor till oss här

08-566 166 60
info@serveoffice.se

Bemanning inom HR i Stockholm

Att som företag satsa på och ha en välfungerande HR-avdelning är viktigt för personalens välbefinnande och trevnad men inte minst företagets verksamhet och varumärke.

Varför är HR viktigt?

Personalen är den viktigaste delen i ett företag. Förutom att vara ryggraden i verksamheten kan de också vara era bästa ambassadörer - om ni har en bra relation till dem! Därför är det viktigt att HR-arbetet fokuserar på medarbetarnas utveckling, kunskap och kompetens och därmed prestation. Ett bra HR-arbete bidrar alltså till hela verksamhetens affärsmål.

Exempel på roller vi bemannar är:

  • HR-konsult
  • Personalchef
  • HR-specialist

Fyll i formuläret högst upp på denna sida, så skickar vi en offert till dig.

Vilka fördelar ger en HR-konsult?

Employer Branding

En bra och kompetent HR-avdelning ger stöttning till både personal och chefer i verksamheten. Det stärker till företags varumärke, vilket lockar till dig vassa kandidater och även nya kunder. Exempel på företag som lyckats bra med detta är Google, Spotify och Apple.

Struktur

En kompetent och stabil HR-avdelning ser till att interna riktlinjer följs, skapar förståelse och sammanhållning hos personalen. Avdelningen bidrar också till mångfald i gruppen, vare sig det handlar om åsikter, kompetenser, människor eller olika arbetssätt. För en specialist inom HR handlar det om att skapa en bra arbetsmiljö och maximera personalens prestation.

Glad personal

HR kretsar kring medarbetarna och skapa trivsel på arbetsplatsen. En bra HR-avdelning ser därför till att skapa en bra arbetsmiljö genom att motivera personalen och hantera arbetsplatsrelaterade utmaningar. Dessutom ser HR-specialisterna till att maximera kompetensen hos personalen, vilket kan bidra till en stark tillväxt för verksamheten.

Bemanna inom löneadministration

Löner är i en majoritet av fallen den största utgiften företagare kommer att ha. Inom löneadministration avgörs och behandlas allt som har med ersättningen till dina medarbetare att göra. Därför är det otroligt viktigt att allt sköts rätt och riktigt.

Varför är löneadministration så viktigt?

Löneadministration är en essentiell del av ett företags verksamhet. För att alla medarbetare och chefer ska hållas informerade om lönefrågor, ha tillgång till relevant information och (inte minst) få den lön de ska ha krävs det rätt kompetens. Löneadministration handlar i slutändan dels om att minska onödiga kostnader i tid och skapa förtroende hos både anställda och i längden kunder.

Exempel på roller vi bemannar är:

  • Lönechef
  • Lönespecialist
  • Löneadministratör

Fyll i formuläret högst upp på denna sida, så skickar vi en offert till dig.

Vilka fördelar ger en lönekonsult?

Förtroende

En välfungerande löneavdelning är väldigt viktigt för medarbetarnas förtroende. Vad skulle exempelvis hända om lönerna började betalas ut för sent? En lönespecialist ser i det fallet till att löneprocesserna rullar på smidigt, efter dina villkor.

Effektivitet

Att bemanna med en specifik kompetens under en viss period kan vara effektivare än att rekrytera någon. Serveoffices kompetenta konsulter bidrar inte bara med sin kunskap och erfarenhet hos er. De bidrar i slutändan till en välfungerande arbetsplats och en kompetenshöjning av medarbetarna.

Bemanna inom ekonomi i Stockholm

Ekonomi är ett brett kompetensområde som involverar många olika aspekter och arbetsroller i en organisation. Det är av central vikt när det kommer till den dagliga driften och därför är det viktigt att du har rätt kompetens på rätt plats.

Varför är ekonomi så viktigt?

Avgifter, skatter, räntor, lagar och regler kan vara en djungel. Förutom att ha koll, måste man dessutom hela tiden hålla sig uppdaterad kring förändringar och nyheter. Att bemanna inom ekonomiroller är ett effektivt sätt att ha relevant kompetens i verksamheten.

Exempel på roller vi bemannar är:

  • Ekonom
  • Redovisningskonsult
  • Controller

Fyll i formuläret högst upp på denna sida, så skickar vi en offert till dig.

Vilka fördelar ger en konsult inom ekonomi?

Trygghet

Genom att bemanna med rätt kompetens inom ekonomi kan du känna dig trygg i att alla lagar och regler följs, på rätt sätt. Dessutom kan våra ekonom-konsulter också bidra till en kompetenshöjning hos din verksamhets medarbetare.

Effektivitet

Med en vass och kompetent ekonomiavdelning minskar problem och kostnader som kan uppstå, vilket höjer effektiviteten i verksamheten. På lång sikt kan investeringen också öka företagets lönsamhet.

På vår site använder vi cookies. Om du vill fortsätta antar vi att du accepterar detta.